Thursday 3 April 2008

Pengingat Kelia taun 80-an

Gambar Pengingat kelia (Koleksi 2009)








Pengingat begulai enggau niang aki(saioh) kelia.
Ari sepiak kanan: Angela (anak petunggal aku), Andrea Saioh(anak petunggal aku)
Alexander Rengga (Anak petunggal aku). Serta iya ke dipangku nya aku (Stanley
Methew Dana).







Tu meh gaya orang kelia nyambut gawai...sayau meh bala sida ke tuai tu
mina tinggal kebuah kenang aja.Ari beganti minggu, bulan berganti taun
sida ketuai nyau maioh udah nadai.Serta bala kebiak-biak nyau jarang mega pulai
kemenua. Ka pan enda laban diatu kitai ke rebak dudi nyau nitih ke ubah dunya
nitih ke singkang pemansang. Ti suba pengawa dirumah panjai mina bumai,bekebun lada,
bekebun koko serta betangkal getah. Tang diatu semuanya mina buah kenang aja.Laban pengidup alaf baru,sigi ari pengawa besekula meh kekebun kitai anak dayak idup.Enda jauh endur nyema baka kami serumah kerebak dudi, bisi nya nyadi cikgu,kereja ba perintah bisi mega gawa sebelah semenanjung (perindustrian) bisi gawa ke tasik serta ke menua luar.





Ari kanan: Ibu aku,Niang ine Char,Niang ine aku (Itau),Niang Ine aku(Beragai),
Niang Indai Joseph

2 comments:

Eleven Strikers 69 said...

nyamai isi nuan chak pulai seharitu

Anak Iban Ulu Sungai said...

nuan ti nyamai isi chak..agi lama diau ditasik...